HoppningLoppning

Idag red barbacka idag :)
Travarbete i padocken och han gick bra mot slutet men var ganska stökig med huvudet när han märkte att han inte hade sin martingal på ^^
Imorgon skulle jag ju egentligen ha ridit ut men Loppan messade mamma och frågade om jag ville hoppträna , gissa vad jag svarade ;))
Så imorgon halv 5 ska jag hoppträna :D
Nu ska jag ladda kameran så att mamma kan filma och snart ska jag laga pytt i panna :)
Rubriken tyckte jag var smart ...
Hoppning - för att jag ska hoppa
Loppning - för att det är för Loppan , smart va ? :)

Kommentarer
callefille

Hejsan :D Kolla gärna min gayblogg och skriv vad du tycker :) Följ den gärna :D



Blogg: http://callefilles.blogg.se/
2011-10-09 @ 10:00:33




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback