Hoppträning i kylan

Hoppträningen gick super !
Vi hoppade typ samma som i söndags och idag fick jag in 6 galoppsprång som jag ville ha :D
Så Loppan gav mig MVG i läxan ;)) haha !
Det gick iallafall überbra och jag är übernöjd !!!
Linjerna låg på först typ 50-70 och sedan upp på 80-95 :))
Så han hoppade och tog i för kung och fosterland , hihi busponnyn ^^
Idag brallade han iallafall inte ;)
Bästa med dagen var nog att jag börjar få en jättekontroll på speeden nu :D
Tävling på söndag , Division 2 denna gången jag är bara med i lagklassen på grund av att jag har komfaläger på natten :))
KBF ridningen gick oxå jättebra :D
Hade Astor och dagens fokus var skänkelvikningar :)
Han gick superduper fint och i form och trampade under :D

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback