Vem bestämmer ?

Jag mockar mer hö en bajs och kiss nu ...
Inte bra att han är så ''stressad'' eller ''ivrig'' på natten så att han inte äter upp sin mat utan ''bäddar'' istället med det. 
Två ryttare i stallet har sådana och dom säger att det funkar så jag får väl testa ;)
Finns att köpa HÄR
115 kr för den lilla
120 kr för den stora så den stora får det nog bli :))

Ni kan ju gissa vad som hände ?
Jo, jag fick jätte bråttom till bussen och så glömde jag ju såklart kameran hemma men imorgon då LOOVAR jag :)
Dagens ridpass gick bra.
Under tiden när jag travade fram red jag LC:1 programmet och han tycket att det är jobbigt när han måste gå i form på rak linje.
Hade fast martingal och galopperade över upphöjda bommar :)
Han blev väl lite sur för att det blev jobbigt men övning ger färdighet !
Ett ''Vem bestämmer'' pass så nu vet han säkert det ;)
Efter ridningen gick jag och en i stallet in till kalvisen :)
Jättesöt och busig , vi skulle gå en liten runda och den sprang iväg och bockade och höll på ,  guulllligt !!^^ 
Men vi fick tag på den efter typ 10 minuter ;)
Så nu sitter jag och pluggar till mitt efterlängtade idrottsprov -.-'
Viktoria och Frida ska fota nu inom ett par veckor Viktoria denna veckan och Frida nästa :D
Ha det bra älsklingar !

Kommentarer
Moa

Hej! :)

Förra året hade jag något som jag kallade 'Utmana mig!' vilket blev omtyckt! Så nu gör jag om det! :D Utmana mig går ut på att man skickar in utmaningar till mig som jag sedan utför! :D Så passa på att skicka utmaningar till mig nu! Som tack för att du skickar in en utmaning till mig så länkar jag dig! (OBS! En länkning per utmaning! Så om du skickar in flera utmaningar får du fler länkningar! ;)) :)



Om denna reklam inte uppskattas så ber jag så hemskt mycket om ursäkt! Det är bara att radera den ♥



Ha det bra ♥



Blogg: http://littlemoa.blogg.se/
2011-10-24 @ 20:32:44




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback