Dag 3. Det jag behöver jag träna mer på

Det jag behöver träna mer på är att inte lägga ner händerna & att inte skjuta fram underskänkel inte åker fram när det går för fort eller i avsaktningar.
Händerna åker väldigt lätt ner och då spänner jag mej i armarna och händerna , det vill säga att Ragge och blir spänd och stel.
Alltså är det händerna som på verkar det mesta ;) Det blir bättre och bättre med tiden men det är en hel del träning framför detta. Jag får det så kallade ''cykelhänder''vilket inte är bra det häller.
Det jag även behöver träna mer på är att inte skjuta fram underskänkeln när det går för fort eller i avsaktningar.
Det är ingenting som påverkar direkt så men det ser ju inte speciellt fint ut ;)
Man behöver alltid träna på något/några saker men detta var det som utmärker sej mest tror jag !
Här ser ni hur jag lägger ner mina händer och Rasmus blir stel och spänd.
Syns inte jätte mycket att jag skuter fram underskänkeln men lite som man kan se.

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback