Fredags Morgooooooon !

TJENAMOSS !
Jag har ett svar till Vanna här ;)
Nejj det är inte du det är en häst ?! HAHHHA ! DU E JU FÖR GO ;) <3
Aja iallafall uteritten igår var rolig men Zixten fick typ damp med Ebba och sprang rakt in i ett träd så att Ebba trillade av :P HAHA ! Men det gick bra :)
Sen innan ritten skulle jag kratsa hans hovar och då kom det en fluga på hans ben så han drog bakdet men jag höll kvar handen....
Så jag fick mej en liten touch allt på knät när han sparkade lite utåt :P
Men jag är okej det är lite blått bara ;)
Idag kommer ju tandläkaren och nu äntligen ligger sadeln på lagning :DDDD
Jag tror att kameran följer med så att ni får se mitt nya stall :)) Om ni vill ? :)
Nu ska jag äta lite mat och sedan palla mej iväg till skolan ;)

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback