HELGEN

Nu är jag hemma från en helg hos familjen Wernersson :)
Har haft superduper kul , stor tack till alla :D
Roliga lekar , bland annat grodspottning xD HAHAHHAHHAHH !
Mycket skratt blev det iallafal :))
Vi hoppade lite agilitty med Molly ( familjens hund ) och rekordet just nu är 100 cm :DD
En riktig über söt hund ^^
Aja dagens stalltripp blev en liten kortis och imorgon kommer sadeln hem :) Och sen blir det klippning :)
Kameran glömde jag härom dagen xP Typiskt mej men imorgon ska jag försöka komma ihåg ;)
Nu ska jag kolla på Sommarspelen på 5:an :D
Snyggish min x)

Kommentarer
Wilma wernersson

Så är det när man är hemma hos oss! Spotta godis och annat konstigt! ;) Vi hade sååå kul! Måste göras om Olivia, ps. älskar bilden. <3:)



2011-09-14 @ 18:45:14




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback