Torsås RF

Dagen har gått superduper bra :D
LD - 0 fel
LC - 0 fel
Men tyvärr gick laget inte till omhoppning så det blir inget Vetlande för oss , tror jag om vi inte vinner nästa gång , jag tror att det funkar så iallafall ;P
När vi hade lastat ut honom inför första klassen blåsta han upp sej något enormt ;) haha ! spåninga fån :) !!!
Han gick jättebra efter att veterinär var där och höll på :)
Han går lättare i form och är mer avslappnad och hoppar rundare, och sen trampar han typ aldrig om längre :'D
Om vi inte vinner nästa gång tror jag ;)
Inget jag kan säga mer Mia fotade mej och jag köpte en bild som blev überfiin :)
Bilder kommer :D

Kommentarer
carolina - Stall Assla

Är du sugen på ett skitsnyggt fleecetäcke från Catago? Då tycker jag du ska vara med i vår bloggtävling där du kan vinna just det!

Direktlänk: http://asslatjejerna.blogg.se/2011/september/tavla-om-ett-catago-fleecetacke.html#comment



Blogg: http://asslatjejerna.blogg.se/
2011-09-17 @ 21:57:27




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback