Hmm

Ska man börja blogga igen ?;) vill ni det ? :).
Nu har jag fått min 4 veckors försenade IPhone :D så nu bloggar jag från den :)
Skolan kommer att gå i första hand och sedan Rasmus efter den, så med andra
Ord kommer bloggen ligga sist på listan men jag ska försöka så gott jag kan :)
Igår fick Rasmus sina snösulor så jag skrittade bara en sväng med Ebba med zixten på en äng ;)
Idag iallafall blir det uteritt med dom igen så idag på lindane ängen :D
Vi får väl se hur det går för han var en riktig lite piggis igår!
Ebba syster Maja ska fota oss så bilder kommer :)
Nu ska jag gå upp och äta frukost sedan beger jag mig till stan och köper plast till skärmen ;) kan vara
att ha ! Så ni får ha det så bra under tiden, komme hem ganska sent ;)
BTW ! Jag är nu lite sponsrad av www.leksands.se :D checka in hemsidan och läs om team Leksands och
köp deras över goda knäckebröd !
Puss Olivia ♥

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback